Eindelijk heeft Harmonieorkest De Pinte (HODP) z’n vaste stek gevonden!

Ongeveer twintig jaar na het afscheid van ons eigen repetitielokaal – in de gebouwen van GO! Atheneum Erasmus De Pinte – kunnen we opnieuw uitkijken naar repeteren zonder verhuis van al ons materiaal en gezellig blijven plakken na de laatste noot.

De bovenste verdieping van de oude gemeenteschool (Polderbos 2) wordt de komende maanden klaargestoomd tot ons vaste repetitielokaal. Hiervoor steken zowel HODP als gemeente De Pinte de handen uit de mouwen om de huidige ruwbouw uit te werken tot een gezellige oefenlocatie.

Wil je meer weten over ons toekomstig lokaal? Of wil je graag een stoel kopen voor je favoriete muzikant, of liever eerder een pot verf of wat klusmateriaal? Elke hulp telt! Ga snel naar onze benefietpagina en leer hoe je ons kan steunen!

Zie je jouw vereniging ook in Backstage repeteren in de toekomst? Stuur ons een berichtje via de contactpagina!