Een zevental repetities, waarvan drie met voltallig orkest. Met een klein hartje de laatste cijfers en versoepelingen opvolgen. Op een paar weken tijd het concert organiseren. Het waren spannende tijden, maar wat was het de moeite waard!

In een mum van tijd waren alle plaatsjes gereserveerd, dus een honderdtal toeschouwers konden in een gezellige halve cirkel rond ons orkest genieten van picknick en muziek in het midden van het groene Scheldeveldepark.

Hoewel regen en onweer een ongeplande pauze inlasten, trotseerde een groot deel van jullie die regen met behulp van een goed humeur en enkele paraplu’s. Wat doet het deugd om te zien dat de goesting naar muzikaal samen zijn niet enkel bij onze muzikanten aanwezig is!

Het concert was ook de uitgelezen gelegenheid om voorzitter emeritus Eddy en nieuwe voorzitter Liselotte even in de bloemetjes te zetten. Heel erg bedankt voor jullie gepassioneerde inzet voor ons orkest, ook en vooral in deze bijzondere tijden!