Na een lange stilte kan HODP jullie opnieuw verwelkomen voor een zomers concert!

Op zondag 27 juni 2021 zien we jullie graag terug tussen het groen van domein Scheldevelde voor wat muziek en vooral heel veel gezelligheid. Terwijl wij voor zonnige muziek zorgen, kunnen jullie languit in het gras of aan een tafeltje genieten van een knabbel en een drankje. Wij bieden een lekkere picknick aan die perfect bij ons repertoire past!

Tickets zijn gratis, een bijhorende picknick voor twee personen kan je bestellen vanaf €20. Haast je naar de inschrijvingspagina, want om alles covid-proof te houden zijn de plaatsen beperkt!

Jullie zijn hartelijk welkom vanaf 14u30, het concert start om 15u. Tot dan!