We dromen van een eigen lokaal, want HODP is al enkele jaren in zwerversmodus. Wij repeteren in het OCP (niet altijd beschikbaar omwille van evenementen), op de speelplaats van het VBS (nogal koud in de winter), in de Veldblomme (akoestisch onaanvaardbaar voor de grootte van onze groeiende vereniging). En ook het slagwerk moet mee op onze lokalenzwerftocht: een logistieke nachtmerrie…

Gemeente De Pinte werkt alvast mee om dit op te lossen! En om het te financieren deden we ook mee aan de Trooperdroom. Jammer genoeg wonnen we niet, maar we kregen wel heel wat stemmen (444!) én 16 donaties ter waarde van 275 euro. Een mooi hart onder de riem van onze fans, waarvoor dank!