Harmonieorkest De Pinte steekt in een nieuw jasje!

Na 20 jaar ruilen we ons logo in voor een moderne variant. We behouden wel het oude idee. In ons logo kan je nog steeds alle letters van het letterwoord HODP herkennen, gecentreerd rond de muzieknoot die ons typeert.

Samen met ons nieuw logo lanceren we ook een nieuwe website. Zo kunnen we fris 2021 tegemoet.

Is het orkest zelf veranderd? Neen! We zijn nog steeds een thuis voor elke blazer en slagwerker uit De Pinte en omstreken die zin heeft om samen te musiceren, te werken naar mooie concerten en te blijven plakken op donderdagavond voor een gezellige babbel.