Op 23 november concerteren het Harmonieorkest De Pinte en de YouthBand De Pinte onder de noemer Orientalia. We nemen je mee op een muzikale reis doorheen het Midden-Oosten. Laat je meeslepen door de verhalen van duizend en ??n nacht, gooi de benen los op oosterse dansen en geniet van de Isra?lische volksmuziek. Tussendoor vertelt Hilde Rogge boeiende verhalen. Hannes en Joachim repeteren nu nog intensief met de orkesten om jullie een onvergetelijke avond te bezorgen.

We verwachten jullie allen op zaterdag 23 november om 20u in de cultuurzaal van het OCP!